Gebruik van cookies

J&T Autolease gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u gepersonaliseerde advertenties te zien krijgt door persoonsgegevens te verzamelen. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar jentautolease.nl/cookies. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u J&T Autolease toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze website. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen. Als u meer wilt weten over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens, raadpleeg onze Cookie Policy en Privacyverklaring.   

Cookies accepteren Instellingen aanpassen

Defecte brandstofpas?

Mijn brandstofpas werkt niet meer. Hoe kan dit?

  • Er is mogelijk een storing in het elektronisch betalingssysteem.
  • Uw pas kan geblokkeerd zijn als u 3 keer de verkeerde pincode heeft ingegeven. In dat geval is uw pas gedurende 24 uur geblokkeerd bij het tankstation waar u de verkeerde pincode heeft ingevoerd. U kunt uw pas nog wel bij andere stations gebruiken.
  • De magneetstrip van uw brandstofpas kan beschadigd zijn. Neem voor het aanvragen van een nieuwe brandstofpas contact op met de afdeling Contractbeheer, telefoonnummer +31 (0)13 820 07 00 of per e-mail [email protected]. De kapotte brandstofpas wordt door J&T Autolease dan geblokkeerd. Voorgeschoten bedragen kunt u via de website van Multi Tank Card declareren.
  • Als u uw oude leaseauto heeft ingeleverd wordt de oude brandstofpas geblokkeerd. De brandstofpassen zijn kentekengebonden.
Terug naar het overzicht